Kokain a sex
Ika
Dobrý deň.Moj priateľ niekedy užíva drogy(koks).Ja vôbec nie.Chcela by som sa spýtať ze keď vtedy mame sex a spraví sa do mňa môžu mať drogy vplyv aj na mňa??Myslím tým búšenie srdca,triaška a podobne

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Ika,
díky za Váš dotaz.
Množství drogy ve spermatu je velmi malé a je nepravděpodobné, že by mohlo u Vás způsobit Vámi zmiňované příznaky.
Napadá mě, že by mohlo jít spíše o stres / úzkost spojenou se situací, že je Váš partner při styku pod vlivem, což by taktéž mohlo způsobit třes, bušení srdce...
Doporiučila bych vám při sexu používat kondom, budete mít stoprocentí jistotu a eliminujete i to minimální riziko přenosu drog, taktéž budete chráněna i před jinými riziky.
Bylo by dobré otevřít tohle téma i s partnerem, pokud je Vám nepříjemné, že užívá nebo má s Vámi sex pod vlivem, měl by o tom vědět. Je důležité, abyste se cítila jistá a v bezpečí.
Pokud byste měla ještě nějakou doplňující otýzku, tak napište.
Markéta