Kratom s LSD
Smutnej
Dobrý den, zajímali by mě učinky a rizika. Připadna ohroženi na životě či nežadouci stavy po požití ťechto dvou latek. Jsem pravidelny a dlouhodobi uživatel kratomu a těžko se sve zavislosti zbavím. Kratom beru kolem 15g denně a LSD si planuji dat jen čtvrtku z blottru 280au. Bojim se i bad tripu, což nevím jak by ragovalo s dalšim navýšením dopaminu.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Smutnej,
děkujeme za dotaz. Bohužel nemáme s touto kombinací v naší praxi zkušenosti a nepodařilo se mi ani dohledat adekvátní informace. Každý může reagovat individuálně a většinou se kombinace dvou látek nedoporučuje. Obecně lze říci, že záleží i na dané situaci, množství užitých látek, samotném uživateli, jak je na tom fyzicky a psychicky zralý atd. Vše jsou proměnné, které v rizikovosti užívání látek mohou hrát roli. Doporučila bych Vám být obezřetný a promyslet si riziko, do kterého vstupujete... včetně bad tripu, který se nedá vyloučit.
Za poradnu
HS