thc v moči
zajda
Dobrý den, thc jsem kouřil naposled 30 dní zpět a chci se zeptat jestli to po takové době zjistitelné z moči a slin.
Thc jsem kouřil denně cca 0,5 gramu.
Děkuji za odpověd

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Zajdo,
děkujeme za dotaz. Doba zjistitelnosti THC závisí na intenzitě užívání, kvalitě užívané látky, ale také na metabolismu a zdravotním stavu daného člověka. Účinné látky THC se při dlouhodobém užívání ukládají v tucích, odkud se postupně uvolňují a jsou prokazatelné ještě mnoho dní po intoxikaci. Detekovatelnost účinných látek se také liší dle druhu testu.Běžně dostupné orientační testy zachytí pozitivitu v kratším horizontu, než když se provádí testy v laboratoři. Obecně lze říci, že možnost detekovat z moči je po jednorázovém užití THC řádově ve dnech, při chronickém až 30 dní, výjimečně déle. Při občasném užití se testy negativizují během cca 10 dní. Detekce THC ze slin je přibližně 14 dní.
Za Drogovou poradnu
HS