Kam se obratit
Naty
Dobrý večer.
Už jsem vám psala že 20 let jsem závislá ale nedokážu si to sama zvládnout. Poraďte mi na koho se mám obrátit.Na měsíc, dokonce i na déle jsem se odstěhovala s Prahy ale pokaždé když jsem se vrátila zase si dala a bylo úplně stejně, teď už vidím že ten útěk nemá smysl.Porad tě mi prosím na koho se mám obrátit. DEKUJU VAM PREDEM.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Naty,
díky za dotaz a za důvěru.
Bohužel se mi nepodařilo dohledat vaše předchozí dotazy, takže se budu držet toho, co píšete teď. Říkáte, že jste si uvědomila, že odjezdy z Prahy vaši závislost ve skutečnost vůbec neřeší. A ráda bych tenhle moment pro vás nějak podtrhla - vlastně říkáte, že chcete skutečně s užíváním pervitinu něco dělat, že takhle dál už žít nechcete. Chápu to dobře? A nejen to, dokonce jste si přiznala, že to nezvládnete sama. To jsou podle mne hodně důležité kroky k tomu, abyste se dostala k pomoci, kterou skutečně potřebujete, a která vám pomůže doopravdy situaci změnit.
Netuším, jestli chcete právě kontakty v Praze, nebo někde mimo Prahu. V Praze bych vás odkázala na Kontaktní centrum (naše, nebo kterékoli jiné - zde):
Praha 5, Kontaktní centrum SANANIM
SANANIM z. ú.
Kontaktní centrumNa Skalce 15, Praha 5, 150 00
Google maps ZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 602 666 415 (poradenská linka, Po-Pá 13:00-17:00 h), 605 240 501
Mgr. David Pešek
www: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Kontakty na kontaktní centra mimo Prahu najdete podle krajů rozdělené zde.
Budu ráda, když se ozvete, jak jste se nakonec rozhodla a jak se situace vyvíjí.
S přáním hodně sil a odhodlání,
Gabriela Minařík