Ano či Ne?
Adriana16
dobrý den. Kamarádka mě pořad premlouva ať si s ni dam pervitin. Ale já mám z toho strach. Ji zatím nikdy nic nebylo říká že ji je vždy nádherně. A je to na ni vidět ze je štastna ten cca měsíc co to bere.
Ale já jsem videla někde a mama mi i vyprávěla že ty lidi co si dají tak pak mají haldy že po nich třeba něco leze nějakej brouk třeba. Tak nevim. Kamarádka nikdy nic takovyho po tom nezažila
Tak se chci zeptat když to zkusím třeba jednou jak velký riziko je že budu mít ty šílený halucinace? A nebo když si to dam jen jednou tak mi bude hezky? Dekuju vám moc.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Adriano,
děkujeme za dotaz. Ráda bych Vás podpořila v schopnosti odmítnout nabídky kamarádky. Myslím, že sama cítíte, že to není v pořádku. To, že je jí na pervitinu dobře nezaručuje, že Vám taky bude dobře. Opravdu každý člověk je individualita a může reagovat různě. Navíc začátky na drogách mohou být fajn, ale průběžně se člověk dostává do závislosti, která už fajn není. Kromě psychické závislosti, ztrácí závislý člověk zájem o vše ostatní, přestává plnit své povinnosti. Zkuste si o tom více přečíst, třeba na tomto odkazu
https://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Pokud budete potřebovat doplnit informace, případně sdílet situaci, určitě se na nás opět obraťte.
Přála bych Vám mít sílu na odmítání a hledání si jiných zajímavých věcí, které Vás budou v životě obohacovat.
HS