Substituce
Pavel
Dobrý den,
jsem z Olomouce a řeším substituci na opiátech. Doktorka, která toto řeší, mi sdělila, že má plno. Jde prosím substituci dostávat i přes svého praktika? Děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Pavle,
děkujeme za dotaz. Doporučuji se obrátit  s tímto dotazem přímo na praktika. Substituci mohou psát psychiatři nebo i jiní odborní lékaři, pokud mají i atestaci z návykových nemocí nebo mohou a jsou ochotni psát medikaci na recepty s modrým pruhem. Jinak bych se zeptala buď přímo paní doktorky, která poskytuje substituci, nebo v Kontaktním centru Olomouc, zda nemají i odkaz na jiná zařízení a lékaře, kteří v daném kraji poskytují substituční opiátovou léčbu.
Zde je případně odkaz na Kontaktní centrum (Společnost Podané ruce, o. p. s.) Sokolská 48, Olomouc,
Tel.: 778 411 689
Snad Vám to pomůže. Držím Vám palce
HS