Toxická psychoza
Klera
Díky všem okolnostem je partner přesvědčen,že jsem ho podváděla i kdZ semnou mluvil nebo dělal videohovor.slysel mě o patro víš tam kde byl.Jeho bejvala partnerka ho v tom podporovala a o to horší atak byl na mě a jeho stav se zhoršoval.po tom co mi řekl že lzu a zničila jsem mu život a udělal ze mě devku a jiné věci tak se vrátil k bývalé partnerce o co jí celou dobu šlo po roto ho podporovala. po dvou dnech to nevydržela začal obviňovat i ji a ona ho nechala odvézt do Bohnic.Vse mi zavolala a přiznala se....Já ale nemohu za nim myslí si že jsem to zlo já a že vše čemu věří má semnou spolecneho.....Jen pláču, protože ho miluji a chtěla bych jít za nim.Byvala partnerka mu to nechce přiznat až se vyléčí....chce ho.Nevim co mám dělat a přestávám to dávat.Tlak sem vydržela 3 měsíce a po rodila o pomoc.Než se mu to stalo požádal mě o ruku je to muž pro mě s velkým M. toxická psychoza nás rozděluje a já nevím co mám teď dělat.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Klero,
díky za sdílení Vašeho příběhu.
Je mi moc líto, že procházíte tak těžkou situací, zvlášť pokud partnera stále milujete a cítíte se od něj neprávem obviněna. Toxická psychóza může bývá pro vztah velmi zatěžující, protože vytváří zkreslené vnímání reality, obzvlášť když je podporována třetí osobou, která může má očividně na celé situaci vlastní motivaci.
Doporučila bych Vám celou situaci s někým sdílet - máte rodinu, kamarády? Případně je tu i možnost sdílení celého příběhu s terapeutem. Existují poradny, které se zabývají poradenstvím pro blézké osob ohrožených závislostí v Praze je to např. https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/.
Kontaktujte kolegy, určitě Vám rádi poradí, jak se v celé situaci zorientovat.
Využijte čas, kdy je partner v péči odborníků, k tomu, abyste se soustředila na sebe, odpočinula si a načerpala síly a vyhledala nezbytnou podporu.
Držím Vám moc palce, ať všechno dobře dopadne, dejte vědět, jak se daří.
Markéta