Aplikace do penisu?
Lucas
Zdravím, chci se zeptat, co se stane, pokud si injekčně aplikuji pervitin přímo do penisu? Známý říkal, že je to mazec.
Děkuji za odpověď
P.S.
pokud se tak rozhodnu, mám aplikovat do žaludu nebo žíly na penisu?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Lucasi,
děkujeme za dotaz.
Určitě bych Vám striktně nedoporučovala aplikovat si injekčně cokoliv přímo do penisu či okolí, pokud nechcete mít nepříjemné následky. Je to velmi riziková aplikace v těchto místech. Hrozí Vám absces, zduření žláz, také prasknutí žíly, napíchnutí nervu atd. Nevím, co myslel známý, že je mazec, ale ve výsledku to může být velmi nepříjemný mazec. Může si to vyžadovat až chirurgický zákrok.
Zde přidávám i odkaz na stránky časopisu Dekontaminace, kde se kolegové věnují osvětě o bezpečném užívání drog, tak aby se minimalizovali zdravotní a jiné komplikace https://edekontaminace.cz/pruvodce-misty-pro-nastrel/
Určitě od této aplikace upusťte. A pokud se jedná o zpestření sexuálního uspokojení, zkuste to jinou, bezpečnější metodou.
Buďte na sebe opatrný
HS