Závislost na alkoholu
Sandra
Dobrý den, nás šestnáctiletý syn pije často alkohol. Bojím se, že je na jeho konzumaci již závislý. Prosím o pomoc a radu, na koho bychom se mohli obrátit. Děkuji, Sandra

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Sandro,
díky za dotaz.
Je mi líto, že jste se dostali do situace, kdy řešíte podezření na závislost na alkoholu u 16 letého syna. Ale věřte, že nejste první, ani jediní. Do naší Poradny pro rodinu se obrací rodiče v situacích blízkých té vaší a věřím, že tam najdete potřebnou pomoc a podporu. Jste-li z Prahy, neváhejte se na ně obrátit, kontakty najdete zde. Nejste-li z Prahy, nebo není-li vám Praha dobře dostupná, napište, která města máte v dosahu, pokusila bych se najít vhodnější kontakty.
Služby poraden jsou ve většine případů zdarma a poskytovány diskrétně, bez toho, že by vás jako rodiče nebo rodinu někdo soudil. Závislost se opravdu nikomu nevyhýbá.
S pozdravem a přáním hodně sil,
Gabriela Minařík.