Zkouška lakmusovým papírkem
Zed
Dobrý den chtěl bych se zeptat ,našel jsem u dcery nějaký divný prášek-vzhledově vypadá jako pervitin (podle popisu) ...mám lakmusový papírek ,když ponořím do roztoku z tohoto prášku lakmusový papírek ,jak se zbarví - pokud je to pervitin?? prosím o brzké zodpovězení děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Zed,
děkujeme za dotaz.
Bohužel nemáme zkušenost s tímto způsobem testování, abychom Vám dala adekvátní odpověď. Doporučovala bych Vám se obrátit na Ústřední toxikologická laboratoř při Ústavu soudního lékařství a toxikologie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
Ke Karlovu 2, 120 00 Praha 2,
- konzultace k odběru na tel.: 224 911 267 nebo toxikologie-dotazy@vfn.cz
Jinak bych Vám ráda nabídla možnost si o celé záležitosti promluvit s odborníky v rámci poradenské konzultace. Zde v Praze funguje Poradna pro rodinu sídlí na Praze 1 v Žitné ulici 51. Je potřeba se předem objednat na čísle 739 268 527 nebo mailem rodice@sananim.cz.
Můžete se podívat na stránky www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr.
Pokud jste mimopražský a máte to dále, dejte vědět okres bydliště a můžeme Vám dát odkaz na bližší poradenskou službu.
Případně se podívejte na informace a doporučení pro rodiče na stránkách naší poradny https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Snad takto postačuje a přeji, ať tuto situaci zvládnete, co nejlépe.
HS