Drogy
Lukáš
Dobrý den jenom se chci zeptat co mám dělat když vydržím být bez pervitinu dva až tři měsíce a potom jednu tři dní až štiri a potom zase dva tři měsíce dobrý a potom zase nevím jak sám sebe promluvit ať proto nejdu nic mě nebaví pořád jen spim můžete mě pomoc děkuji Lukáš

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Lukáši,
o,t co popisujete je průběh závislosti na pervitinu.
Je skvělé, že vydržíte abstinovat 2-3 měsíce! Za tu dobu se vaše tělo dokáže zregenerovat a když si pak dáte pervitin znovu, vracíte se opět na začátek a takto se točíte v kruhu. To může být dlouhodobě velmi vyčerpávající. To, že po užití stále spíte a nic vás nebaví je normální, pervitin je velmi silná droga a trvá několik měsíců něž se po jejím užívání dáte zase do pořádku. Z toho, co píšete nevím, jestli chcete přestat brát úplně, nebo jestli chcete užívání jen omezit. Já bych vám určitě doporučila tu první možnost. Ve vašem případě už závislost páchá škody ve vašem životě.
Pokud chcete svou situaci řešit, svěřte se do rukou odborníků. Ve vašem případě by ještě mohla pomoct ambulantní léčba, to znamená, že někam pouze docházíte. S pomocí léčby můžete změnit své užívání tak a byste byl v životě více spokojený. O možnostech ambulantní léčby se můžete informovat na kontaktních centrech pro uživatele návykových látek. Pokud nám napíšete, jaké větší město máte poblíž tak pro vás vhodné kontakty můžeme vyhledat také my.
Přeji vám hodně štěstí v řešení celé věci,
Za Drogovou poradnu,
Marie Saudková