Pervitin a alergicka reakce
Juliee2423
Dobrý den, po požití pervitinu nitrožilne se mi po tele začínají dělat takové velké bílé mapy které svedi. Co s tím? K doktorovi nechci. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Juliee,
díky za Váš dotaz.
Bohužel i internetové poradenství má své limity, diagnostikovat o jaký problém přesně jde, nedokážeme.
Je možné, že se opravdu jedná o alergickou reakci na některou ze složek, co obsahoval pervitin, který jste užila. Určitě teď neaplikujte další dávku, aby se projevy neopakovaly nebo se nezhoršily.
Doporučila bych Vám navštívit alespoň kontaktní centrum ve Vašem bydlišti, kde Vám kolegové jistě rádi poradí a pomůžou, víte kam u Vás zajít?
Také můžete navýšit pitný režim, je také možné koupit volně prodejná antihistaminika  (léky na alergii), které by mohly svědění zmírnit.
Pokud by se ale Vaše obtíže zhoršovaly nebo se přidaly ještě nějaké projevy (např. dušnost), určitě lékařskou pomoc vyhledejte.
Držím palce, ať jsou nepříjemnosti brzy pryč.
Markéta