GHB
Good Guy
Dobrý den,
pro svůj soukromý sociální průzkum, bych se rád zeptal, zda-li mi můžete sdělit, kde bych se mohl potkat s lidmi, jež se setkali s tekutou extází (GHB), ať už v pozitivním či negativním zkušenosti.
Rád bych věděl, co tyto lidé cítili, jak se chovali a jaké to mělo následky v životě, případně kdo je přivedl na cestu drogově závislých.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
na internetu jsem bohužel žádné podobné fórum nenašla. Národní protidrogová centrála v srpnu podala návrh na připsání chemikálie GBL, která se v těle mění na látku GHB na seznam zakázaných látek.
Protidrogová centrála chce zákaz látky GBL, v těle se mění na tekutou extázi | Týden.cz (tyden.cz)
Další zajímavé informace můžete získat zde:
https://www.hiv-prevence.cz/ghb.html
Dále bych vám určitě doporučila prozkoumat naši Drogovou poradnu. Do vyhledávače zadejte název látky a můžete pročíst všechny dotazy, které už jsme zodpověděli dříve.
V případě dalších dotazů nás bez obav znovu kontaktujte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková