Začínám se topit v heraku
Tay
Dobrý den , myslíte že mám přednost na léčení, heroin beru od 18let... Teď mě pustili z V.T.O.S. a beru ho znovu a před třema dny mě propustili z nemocnice, neboť jsem se předávkoval.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Tayi,
děkujeme za dotaz. Bohužel přednost v léčbě díky VTOS a následné předávkování dřívější nástup do léčby nezajišťuje. Spíše záleží na motivaci daného člověka, ochotě spolupráce s nějakým zařízením ke splnění podmínek nástupu do léčby. Doporučovala bych Vám se obrátit na naše zařízení COKUZ SANANIM z.ú., které spolupracuje i s lidmi po výkonu trestu. Mohou Vám pomoci zajistit léčbu a mezitím poskytnout podpůrné poradenství a případně další služby.
COKUZ SANANIM z.ú. (Centrum pro osoby v konfliktu se zákonem), sídlí na adrese Žitná 51, Praha 1.
Na první schůzku je třeba se předem telefonicky objednat (+420 775 766 706, +420 601 575 130)
Fungují ve všedních dnech mezi 9-17 hod. Poskytují strukturovaný ambulantní program, asistenční služby při kontaktu s dalšími službami atd.
Více info lze najít na stránkách https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/cokuz/
Další alternativou může být Kontaktní centrum SANANIM z.ú., které poskytuje služby snižující rizika užívání (výměna stříkaček, poskytnutí jiného zdr.materiálu, zdravotní ošetření, krizové poradenství, ale i pomoc v zařizování léčby). Sídlí na adrese  Na Skalce 819/15, 150 00 Praha 5, Telefon: +420 605 240 501
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/
Časový rozsah:
Pondělí 13:00 - 19:00
Úterý 9:00 - 19:00
Středa 13:00 - 19:00
Čtvrtek 9:00 - 19:00
Pátek 9:00 - 19:00
Víkendy a svátky 13:00 - 19:00
Do Kontaktního centra lze docházet v jeho otevírací době bez předchozího objednání.
Pokud byste potřeboval více informací, ozvěte se opět.
Držím palce
HS