Absces
Aranka
Vytvořil se mi absces na prsu měla sem vysoké horečky. Vzala sem si tabletky horečka ustoupila avšak sem se snažila absces prasknout a nechat hnis vytéct , cítila sem že praskl ale dovnitř. Na prsu mám malou zarudnutou boulicku ale když si prso prohmatam kolem dokola asi jeden cm od poškozeného místa je prso ztvrdlé.Co mám dělat stydím se stim jít k lékaři.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Aranko,
díky za Váš dotaz.
Problém, který popisujete se mi zdá dost akutní, chápu, že se stydíte ale pokud situaci řešit nebudete, mohl by se celý problém jen zhoršit.
Pokud absces opravdu praskl dovnitř, mohla by se začít šířit infekce a kromě mastitidy (zánětu prsní tkáně) byste si mohla zadělat na mnohem horší komplikace.
Proto stud stranou, vezměte si s sebou klidně někoho blízkého jako doprovod ať se cítíte lépe.
Pokud by se ještě někdy stalo, že by se Vám absces udělal NIKDY ho sama nepropichujte, vždy vyhledejte odborníka, který Vám rád pomůže.
Drčím palce a ať je co nejdříve dobře.
Markéta