Pervitin
Mazlíček
Dobrý den.jiz měsíc neužívám pervitin a stále zvracim.muzou to být abstaky?jsem bývala závislá já podáváno 8let nosem 3roky čistá 5let injekci.a nyní sem se rozhodla ukončit vše.a měsíc se držím až sem se odstěhovala i daleko od zdrojů.predem děkuji za odpověď Jaruška.jsem feťák amatér..ale jsem už ne tedy.nechybi mi to.jen to zvracení několikrát za den a každý den

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Mazlíček,
díky za Váš dotaz. Je skvělé, že už měsíc neužíváte pervitin, je tak dál! Bohužel, těžko takto na dálku identifikovat příčinu Vašich obtíží. Zvracení po vysazení pervitinu nebývá, až tak obvyklé a po měsíci už vůbec ne. Doporučuji Vám zajít za praktickým lékařem a nechat se vyšetřit k vyloučení jiných zdravotních komplikací. Určitě nic nepodceňujte.
Mohou v tom sehrat roli i léky, které můžete užívat nebo psychický stav.
Pokud byste potřebovala kontakty na odborná adiktologická zařízení, kdyby se Vám abstinence nedařila nebo jste potřebovala podporu, napište odkud jste a rádi Vám je poskytneme.
Přeji, ať je Vám brzy lépe!
S pozdravem,
Nikol Spůrová