jak si zitra nedat pecku? jak ted sam vysadim? netusim jak zit bez chlastu a fetu?jak vydrzet
šimek
Co mám udělat když nedovedu nikoho kontaktovat Jak přežít den a nedat si a nezbláznit se nebo nazpátek Opravdu nechci brát a Je to silnější než já mnohem nějaké návody typy zkušenosti prosím

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Šimku,
díky za to, že se ozýváte. Chci Vás ocenit, že si takto začínáte o pomoc říkat. Vaše situace není jednoduchá a chápu,že nevíte, kde začít s řešením. Byla by pro Vás varianta zkusit se obrátit na Kontaktní centrum v Ostravě, která nabízí i poradenství od minimalizování zdravotních a sociálních rizik až po poradenství směřující k abstinenci ? Služby jsou poskytovány anonymně a bezplatně. Bude pouze na Vás, jak se rozhodnete, co využít. Nikdo na Vás tlačit nebude. Celkově je to hlavně na Vašem rozhodnutí, motivaci a vůli, jak chcete v životě fungovat dále. Zkuste si dát šanci. Ostatní Vám určitě rádi pomohou.
Zde je kontakt na výše jmenované centrum:
https://renarkon.cz/nase-strediska/kontaktni-centrum-ostrava/ Adresa: Zengrova 69, 703 00 Ostrava - Vítkovice
Telefon: 595 627 005
Mobil: 602 670 789
Email: kcova@renarkon.cz
Facebookhttps://www.facebook.com/kacko.ostrava
Provozní doba: pondělí až pátek: 9.00 - 12.00, 13.00 - 16.00 hod.
Za poradnu
HS