Co se deje pak?gbl
Peta
Ahoj chtela potrebuji poradit jelikoz to ani nikde snad nepisou jak je to po vyabstinovani z gbl?Ja ho beru uz 5 let a kazdy 2h si davam 2kubiky.Musim i v noci protoze me to vzbudi jinak bych uz ani neusnula ale to uhybam.A zajima me jestli je tam ta moznost ze to v cloveku furt jako jede jakoze furt to reaguje?ne stavama ale tim ze se cloveku nic neobnovuje ani po 4mesicich abstinovani?Jako jsou hlavne svaly.Nemam uz snad zadnej poradnej sval na tele.Na zadech vubec zadnej.to si musim davat celkej pozor aby mi jen nefouknul vitr na ne jinak koncim ze mi na ty krece nezaberou ani opichy.to samy na krku.jakoby mi mizi maso na tele.cejti. i ma tech zadech uplne derailne treba tu lopatlujak mam ji ostrou.a bojim se jit snad i k doktorovi.Tim padem jsem zacala mit nejspis asi tinnitus.nejsem doktor ale uz 9 m3sicu slysim fu=t piskani a huceni.n3kdy tedka uz posledni dobou dost casto se mi to dokaze tak zvednout do takove vysoke frekve ce ze mam pocit jakoby me mela prasknout hlava hlavne se mi mota a nejsem schopna se trefit ani do dveri.mam z toho zvuku paniku.a co je snad nejhorsi ze se prave stim vsim stydim jit k doktorovi.p=otoze kdyzbych to tam mela rikat vs3chno co potrebuji.co se tyce nervu v celym tele me normalne boli.slachy taky vside me boli jak jsem furt v kreci ty jo.a taky me zajima jestlije tam i ta moznost ze uz neni treba cesty zpet?nebo co se stim clovekem tim branim castym deje z jeho telem celkove po 5letech a vice.nikde o tom ani nic nepisou.d3kuju moc za vyslechnuti a odpoved peta

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Péťo,
díky za Váš dotaz.
Podle toho, co píšete, je patrné, že Vás situace, ve které žijete už dost trápí. Všechny negativní příznaky, které popisujete, musí být velmi náročné. Určitě je ale cesta, jak se závislosti zbavit.
Napadá mě, co zajt do nejbližšího nízkoprahového centra? Mohla byste si promluvit o svých možnostech, utřídit si myšlenky. Případně by byla fajn i adiktologická péče ale s tím Vám určitě poradí i přímo v KC.
Určitě se ale o abstinování nepokoušejte sama, ze dne na den. Nárazové vysazení GBL, může mít velmi nebezpečné komplikace.
Dejte vědět jak jste na tom, případně rádi doplníme informace, pokud byste na nemco ještě přišla.
Držím palce.
Markéta