Sex a ketamin
A
Dobry den, zajima me jestli je na ketaminu muž schopny mit sex při nižších dávkách? Případně dá se na podporu erekce použit sidelnafil v kombinaci s ketaminen? Jaká jsou případná rizika takové kombinace? Dekuji za odpověď

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Ketamin spadá do skupiny disociativních anestetik. Vzhledem k jeho závislostnímu potenciálu Vám ho nedoporučujeme užívat ani v nízkých dávkách ani v kobinaci s jinými látkami. Užití těchto látek může mít mnoho rizik. Ketamin v nízkých dávkách může působit anesteticky, navodit pocit odpojení od těla, zasněný, plovoucí stav, ale také i velmi nepříjemné halucinace. Ketamin může podpořit pocit vzrušení, ale ztížit erekci a ejakulaci. Může Vám oslabit oslabit zábrany, takže nechráněný sex je pravděpodobnější.
Kombinace ketaminu se sidelnafilem může přinést výraznější rizika a nepředvídatelnou reakci.
Pokud se chce více dozvědět více o bezpečnosti při sexu na drogách, doporučuji Vám tyto webové stránky tvořené Českou společností AIDS pomoci:
https://www.chemsex.cz/jedno-po-druhem
https://www.chemsex.cz/
https://www.chemsex.cz/ketamin
V případě, že máte Vy nebo partner potíže s erekcí, zkuste zvážit návštěvu odborníka (sexuologie, urologie), kde můžete tyto potíže bezpečně probrat a případně Vám je pomohou bezpečně řešit.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré a klidně ještě napište, pokud potřebujete!
S pozdravem,
Nikol Spůrová