Mdma bez mdma?
A
Dobry den, chtela jsem se na vás obrátit s dotazem jestli byste mi dokázali odpovědět případně nekam nasměrovat :)
O víkendu jsem si sehnala mdma po 4 měsících pauzy na jednu akci.
Byla jsem z prvu opatrná při dávkování jelikož vim ze po 3 měsících by mela byt tolerancieopět na nule, ale k mému překvapeni i po 4 te dávce se nedostavil vubec žádný účinek (alkohol jsem nepila). Zřejmě mi nekdo prodal mdma co není mdma
Byl to jeden velký krystal klasicky bezové barvy vypadající naprosto normalne, při ochutnani není skoro vubec horky jen opravdu lehce.
Snažila sem se najit čím by to mohlo byt nahrazené ale nepodařilo se mi to najit z čeho to tedy je vyrobené? Žádný účinek to nemá takze žádná droga tam zřejmě není.
Dekuji za odpověď

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, A,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel bez odborného rozboru dané látky nikdo nedokáže určit, jakou látku jste si sehnala. Je celkem obvyklé, že se do tablet nebo jiných forem extáze často přidávají další látky, př. léky, zpravidla kvůli tomu, že zlevňují náklady na výrobu. Je tedy možné, že jste si koupila něco úplně jiného a někdo Vás prostě podvedl.
Testování tablet v minulosti nabízeli některé poradenské a preventivní služby na velkých parties a obvykle to končilo výsledkem, že v tabletě nebylo obsaženo MDMA (očekávaná účinná látka extáze) nebo několik dalších příměsí, ale často vzorek tablety nereagoval, protože obsahoval zcela jiné látky (např. piperaziny nebo jiné z nových syntetických drog). Bohužel aktuálně v Česku nejsou k dispozici testy, které by Vám řekly, co přesně v tabletě je. Testy lze provést například v rámci Národní toxikologické laboratoře, zpravidla na žádost policie či lékaře. Uživateli drog takto u nás nikdo tabletu neotestuje, a kdyby přeci jen, určitě Vám ji nevrátí a možná s tím budete mít i další potíže.
Doporučuji Vám být opatrná! Stačí takto?
S pozdravem,
Nikol Spůrová