Boule
Zuuule
Dobrý den, asi pred 3 dny jsem si apliloval pervitin a asi jse. Si dal vedle. Na ruce mam obrovskou bouli, ktera se druhy den rozlila na velkou cast predlokti. Cele predlokti bylo zarudle. Ted je zarudle jen okoli boule, ktera je trvrda a tepla. Co s tim? Dekuji

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Zuuule,
díky za Váš dotaz.
Podle Vašeho popisu by se mohlo jednat o absces. Proto bych Vám určitě doporučila navštívit spádovou chirurgickou ambulanci, kde lékař rozhodne o průběhu léčby.
Osobně bych návštěvu neodkládala ať si nezaděláte na horší problémy.
Pokud se rozhodnete návštěvu odložit, doporučuji minimálně navštívit nejbližší kontaktní centrum, kde zhodnotí jak moc akutní situace je.
Dále, do postižené končetiny určitě neaplikujte, ideálně zvolte jiný způsob užití např. kapsle.
Pokud by se obtíže zhoršily nebo se objevily další příznaky jako horečka, nevolnost, celkové zarudnutí končetiny, tak určitě vyhledejte akutní ošetření.
Držím palce, ať je co nejdřív dobře.
Markéta