DHC

Jarda

Dobrý den,
na silné bolesti jsem cca po dobu 4. měsíců dostával DHC 60mg - ráno-večer Bohužel jsem vysadil léky bez postupného snižování dávky. Je to již přibližně 12 dnů a abstinenční příznaky pořád dost stejné - tupá bolest hlavy, noční pocení, pocit pálení v těle, průjem, nechuť k jídlu, pocit na zvracení, celková únava atd. Jak to přibližně (to nejhorší) může dlouho trvat. Beru vitaminy řady B.
Děkuji.

Odpověděl: Markéta Černá

Dobrý den, Jardo,

díky za Váš dotaz.

Veřím, že stav, který prožíváte už delší dobu není nikterak příjemný. Bohužel, abstinenční příznaky u takto silných léků mohou trvat i několik týdnů, je to velmi individuální.

Obrátila bych se, být Vámi, na lékaře, který Vám léky předepsal a popište svůj stav. Případně můžete kontaktovat i svého praktického lékaře.

Co se týče "samoléčby" můžete určitě pokračovat s vit.B, klidně přidejte i hořčík. Doplňujte hodně tekutiny, snažte se odpočívat.

Pokud byste měl ještě nějaké doplňující dotazy, tak se na nás určitě obraťte.

Markéta