Kokain v kombinaci s Lexaurinem
Pipi
Dobrý den,
užívám půlku Lexaurinu na večer již po dobu jednoho měsíce z důvodu úzkostí spojených s náročnou péčí o umírajícího příbuzného. Mám v plánu jít večer na akci s kamarády, co se týče alkoholu, jsem abstinent. Chci se zeptat, zda nebude mít nějaké fatální následky, když si večer dám malou dávku kokainu. Kokain jinak pravidelně neužívám, jednalo by se o příležitostné užití. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Pipi,
díky za Váš dotaz.
Chápu, že se chcete uvolnit a pobavit, zvlášť pokud prožíváte v poslední době tak těžké období. S užitím kokainu bych ale byla nanejvýš opatrná. Stimulanty, kam patří i kokain, mohou prohlubovat a způsobovat úzkostné stavy, které popisujete, že poslední dobou máte. Je u vás tedy vyšší pravděpodobnost, že úzkost bude silnější.
Co se týče kombinace kokainu a lexaurinu. Kokain jak jsem již psala, patří mezi stimulanty, tedy nabuzuje. Oproti tomu lecaurin patří mezi benzodiazepiny, jejich účinek je tlumící. Kombinování těchto dvou skupin není nikdy dobrý nápad.
Zyšuje se riziko vzniku arytmií a jiných srdečních komplikací, snadno může dojít k předávkování..
Zvažte užití dobře, osobně bych se tomu vyhla, zkuste párty střízlivá. Pokud se rozhodnete, že kokain užijete, dopřejte si kvalitní odpočinek, doplňte minerály a dostatečně pijte. Dejte tělu čas ať se dá dohromady.
Držím palce a kdybyste dokoliv potřebovala, dejte vědět.
Markéta