antidepresiva + thc a jine latky
revenant
Dobrý den, je bezpečné začít užívat asentru 50mg, ktera mi byla dnes předepsána když jsem od června experimentoval s látkami jako jsou mdma, extaze, pervitin, kokain, lysohlavky, neurol, thc, hhc. tedka posledni dobou jsem už jen užíval Thc a alkohol?
je mi jasne že jakmile nasadim asentru tak bych uz alkohol a thc uzivat nemel, s tim pocitam. jen bych potřeboval vědet jestli i když dneska se vším přestanu jestli to pořád nebude mít nějakej dopad na učinky te asentry.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Revenante,
děkujeme za dotaz. Vliv obou látek spolu s medikací se potencuje a případně má vedlejší efket při současném společném užívání. Pokud jste zatím Asentru nenasadil v době užívání alkoholu a thc nic se neděje. Při souběžném užívání by to mělo spíše negativní efekt na psychiku projevující se panikou, úzkostmi, depresivními stavy; fyzickými příznaky, jako je kolaps, jakoby infarktové stavy a z dlouhodobého hlediska zátěž pro játra.
Buďte tedy opatrný a zbytečně svůj organismus nezatěžujte. Také po psychické stránce bude mít léčba antidepresivní medikací bez dalších "podpůrných preparátů tohoto typu" lepší efekt.
Přeji Vám, aby jste v tomto roce našel potřebnou stabilitu.
HS