Motani hlavy po kodeinu
Kika
Dobry den, dostala sem ac vsude uvadim ze jsem po kodeinu v 18l omdlela, ultracod na narazena zebra, mela jsem jen jednu tabletu 29.12 a ten den teror zvraceni a motanice, jak uvadite, nejedla jsem a pila, ale malo takze jsem mene mocila, dneska je to 3. den a stale je mi lehce soufl a motanice i kdyz vcera odpo to jiz bylo lepsi, muze byt nejaky problem po 1. Prasku s nervovou soustavou nebo to odezni, moc dekuji nxxxxxxxx

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Kiko,
děkujeme za dotaz. Jak jste sama napsala, zřejmě Váš organismus reaguje citlivě na složku- kodein- v medikaci a k tomu mohlo přispět navíc oslabení organismu. V příbalovém letáku ultracodu se za častý nežádoucí účinek užití této medikace uvádí nevolnost, bolesti hlavy apod. Určitě je dobré, že v užívání nepokračujete. Těžko hodnotit takto na dálku..., ale nemyslím si, že by to nějak ovlivnilo Vaší nervovou soustavu. Potvrdit Vám to však mohou pouze odborná vyšetření. Zkuste více odpočívat, dostat do sebe odlehčenou stravu, tekutiny (ideálně minerální vody). Pokud by stav přetrvával, vyhledejte lékařskou pomoc.
Přeji vše dobré v dalším roce.
HS