Zornice
Diane
Dobrý den. Prosím vás existujou nějaký kapky nebo něco na zakrytí zvětšených zornic? Mám s tím velkej problém ještě k tomu mám světlý oči takže když jsou najednou černý tak si toho lidi všímaj. Moc děkuju

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Diane,
díky za dotaz.
Rozšíření zornic po užití drogy, hlavně stimulantů ( např. pervitin, kokain) je fyziologická reakce těla na drogu. Stimuluje se nervový systém a tím dojde i k rozšíření zornic.
Žádné kapky na to nejsou, musíte počkat, až účinek drogy odezní. Do té doby můžete nosit sluneční brýle, i když chápu, že teď v zimě je to asi ještě nápadnější než rozšířené zornice. Další možnost, je přestat užilvat ale to určitě víte.
Je mi líto, že jsem nedala užitečnější radu, kdybyste chtěla něco doplnit nebo měla zájem o abstinování, dejte vědět.
Markéta