Reakce na starou odpověď
Likos
Dobrý den, myslím si že od doby co jsme si psali naposled se mnohé změnilo :) Ale i tak nejsem z toho zcela venku :(
Musím se pochlubit tím že už velmi dlouho se mi nestalo že bych si kokain dal ve všední den :) Ale i tak si ho dávám téměř každý víkend... Nic méně už nemam žádnou depresi ani problémy s komunikací takže a cítím se vlastně velmi dobře a úspěšně :) A tady nastává ten problém s tím jak se cítím lépe vydělávám i více peněz a jak mam hodně peněz tak mam pocit jako kdybych si o tom víkendu chtěl vynahradit celí týden. A to mě poměrně dost štve jelikož pak jsem celý víkend po pátku kdy někam vyrazím a protáhne se to až do soboty dopoledne zničený :D
Takže i když si myslím že mi to bude dělat poměrně velké problémy vás chci požádat jestli by jste mi mohl/a dát nějaký kontakt na nějakého terapeuta/ku v okolí prahy 10 :) Mnohokrát vám děkuji jelikož si myslím že i díky vám se dostavilo mé aktuální zlepšení :) A pokud možno aby byla hrazena VZP :D Pokud taková možnost nebude myslím že i tak bych do toho ty finance dal :)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Likosi,
váš dotaz i odpověď vyvěšujeme skrytě, nemusíte se tedy bát, že by se k němu dostal někdo jiný, než pracovníci poradny a vy sám. A děkujeme za představení, poděkování i důvěru.
Píšete, že uvažujete o terapii ... to jsou skvělé zprávy. Podle toho, co píšete, mi dává smysl využít placenou terapii, obzvlášť jestli vás "nadbytek" financí vede k tomu, že se víkendy máte tendenci úplně zrušit. Kontakty hledejte tady, stačí dát do vyhledávání Praha 10 a vyjednou vám kontakty na terapeuty pracující v dané lokalitě. Zběžně jsem je prošla, pokud se nepletu tak např. Petr Hrdina má zkušenosti i z adiktologie. Určitě by tedy stálo zavolat, říct o svojí situaci pár slov a objednat se.
Spousta terapeutů je v programu psychosociální podpory některých pojišťoven, informujte se u své pojišťovny a následně u terapeuta. Částka, kterou tak zpětně můžete od pojišťovny získat je třeba i 5 tisíc korun.
Pokud byste trval na terapii zdarma, pak by bylo dobré obrátit se na zařízení jako je SANANIM (Praha 1), Prevcentrum (Praha 6), Drop in (Praha 5 a Praha 12) nebo Progressive (Praha 2). To jsou asi ty největší neziskovky, které pracují se závislostmi, placené jsou granty, případně pojiťovnou ... bohužel tomu ale často odpovídají i čekací doby, ale za telefon a pokus to jistě stojí. Kontakty vkládám jako prokliky u jednolivých zařízení, snažila jsem se vás rovnou směřovat na konkrétní adiktologické ambulance, terapeutické centra apod.
S přáním, abyste neztratil odhodlání pohnout se a pracovat na sobě dál,
Gabriela Minařík.