Pervitin a očkování
Nikdyvice
Dobrý den
byl jsem očkován a necelé tři dny na to jsem si dal poprvé v životě čáru pervitinu a vypil dost alkoholu. V příštím týdnu by měla být podána druhá dávky. Je to pro tělo bezpečné, nebo je lepší očkování začít jindy?

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den,
díky za Váš dotaz.
Pervitin a alkohol může ovlivnit tělo, tedy imunitní systém a tím i jeho reakci na očkování. Píšete, že se jednalo o experiment, u pravidelných uživatelů by se pravděpodobnost horší reakce jen stupňovala.
Obecně platí, že pervitin zůstává v krvi po dobu 1-3 dní u občasných uživatelů, je to ale stále velmi individuální. Vždy závisí na množství, čistotě, frekvenci užívání, zdravotním stavu atd. Proto není nikdo schopen říct přesný časový údaj kdy bude pervitin z těla s jistotou pryč.
Ideální by bylo otevřeně promluvit s lékařem, který zhodnotí, zda by byla aplikace očkování riziková.
Stačí takto? Pokud byste potřeboval ještě něco doplnit, klidně se na nás obraťte.
Markéta