Spánek po extázi
Anonym
Zdravím, rád bych se zeptal zda je nebezpečné usnout po extázi. Kamarádovi se občas stane, že začne být unavený již po 30 minutách - hodině požití a chce se mu spát. Děje se tak ve chvíli, když již pociťuje euforii. Víme, že zrovna po této droze by se tak dít nemělo, proto se ptám, k drogám přistupujeme zodpovědně, vždy po dlouhých intervalech nejméně 2 měsíce, v dobrém fyzickém i psychickém stavu a dodržujeme pitný režim. Nevíte proč se tak děje?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
díky za Váš dotaz. Píšete, že s kamarádem užíváte extázi a Váš kamarád většinou po jejím užití usne. Toto nebývá až tak obvyklé, ale někdy se to prostě děje. Asi by Váš kamarád rád pocítil stav, který znal na začátku. Toho však nedocílí pravidelným či ještě pravidelnějším užíváním. Pravděpodobně dostává zprávu, že je potřeba zvolnit, odpočinout a užívání ideálně zastavit, protože má zkrátka unavený organismus. Plno uživatelů drog touží opět zažít stavy jako na začátku drogové kariéry, v marné snaze konzumují, co to jde, výsledek však nepřichází či je horší. Některé etapy se bohužel opakovat nedají a tohle na například jedna z nich.
Pokud se Vy ani Váš kamarád nechcete drog zcela vzdát, tak je důležité dodržovat mezi jednotlivými konzumacemi co nejdelší časové úseky, aby měl organismus, včetně psychiky také prostor pro regeneraci a odpočinek. Užívání drog je pro tělo nepřirozený zásah a je třeba mu dopřát klid, vitamíny, minerály, dostatek nealkoholických tekutin a vyváženou stravu.
Stačí takto? Pokud byste něco potřeboval, neváhejte se znovu ozvat.
Přeji Vám i kamarádovi vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová