Marihuana a ZOBIR 3500

Matěj

Dobrý den , chci se zeptat jaký má vliv THC vůči injekcím zibor 3500. Předem děkuji za odpověď .

Odpověděl: Hana Skořepová

Dobrý den Matěji,

děkujeme za dotaz. Nepodařilo se mi dohledat žádné informace o tom, že by tyto dvě látky měly na sebe interagovat.

Zibor je antikoagulancium, používá se k prevenci tvorby nebezpečných krevních sraženin, například v žilách dolních končetin a/nebo plic, k níž může dojít při chirurgickém zákroku.

Dle informací z příbalového letáku  by mohl Zibor interagovat s léky,

- jako např. warfarin a/nebo acenokumarol používané k léčbě a/nebo prevenci krevních sraženin.

- nesteroidní protizánětlivé léky, jako např. ibuprofen, např. k léčbě artritidy.

- steroidy, např. prednisolon, k léčbě zánětlivých onemocnění, jako je artritida.

- léky tlumící činnost krevních destiček, např. aspirin, tiklopidin nebo klopidogrel, používané k prevenci krevních sraženin.

- léky, které mohou zvýšit hladinu draslíku v krvi, např. některá diuretika (močopudné léky) a antihypertenziva (léky používané ke snížení krevního tlaku).

- léky používané ke zvýšení objemu krve, např. dextran.

- injekčně aplikovaný lék používaný k léčbě srdečních problémů, který se nazývá nitroglycerin.

Samozřejmě může dojít k nějaké individuální reakci, ale žádné zdroje to neuvádí.

Stačí takto?

Za poradnu