Jídlo a pervitin
Anonym
Dobrý den, beru pervitin asi měsíc a když si dám tak nemám vůbec chuť na jídlo. Mám poté strašné křeče v břiše, pocit jako by se mi zmenšoval žaludek. Je to kvůli pervitinu nebo kvůli tomu že nejím?

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Anonyme,
děkujeme za Váš dotaz.
Pervitin patří do skupiny stimulantů, to znamená, že povzbuzuje. Kromě pocitu velké enregie, euforie často uživatelé popisují právě ztrátu chuti k jídlu. Právě u stimulantů je to vlmi běžné.
Bolest žaludku tedy může souviset jak s tím, že nejíte, tak se ale může jednat i o vedelejší účinky působení pervitinu.
Pokud nebudete schopný najíst se pod vlivem, je nutné abyste tělu dopřál kvalitní jídlo a odpočinek následně po jízdě. Ideálně doplňte vitamíny (C, E) a hořčík, také hodně pijte - dehydratace bývá jednou z dalších komplikací, protože stejně jako se ztrácí pocit hladu, ztrácí  se často i pocit žízně.
Stačí takto? Pokud byste potřeboval něco doplnit nebo se ještě na něco zeptat, klidně se ozvěte znovu.
Markéta