Test na drogy
Matěj
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jako pracující student jsem byl nařčen z užívání drog a velmi rád bych se podrobil testu z krve na drogy abych toto obvinění vyvrátil a můj dotaz z ní, kde je možné v Praze si tento test nechat udělat a zda je k testu nějaký “certifikát”, či potvrzení?
Předem moc děkuji
S pozdravem
Matěj

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Matěji,
děkujeme za Váš dotaz. V Praze jsou to všechny větší nemocnice, které disponují toxikologickou laboratoří. Jako samoplátce Vás bude odběr stát, v závislosti na množství látek, které budete chtít vyloučit, kolem tisícikoruny.
Přikládám odkazy na vybraná pracoviště, na která se můžete obrátit.
https://www.vfn.cz/pacienti/kliniky-ustavy/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-toxikologie/
https://bulovka.cz/kliniky-a-oddeleni/toxikologie/toxikologie
Laboratoř Vám vydá písemné potvrzení o provedených testech.
Napadá mne, že situace, ve které se ocitáte, může být velmi nepříjemná. Pokud byste o ní rád s někým mluvil, napište nám, rádi Vám doporučíme vhodné místo, kde by bylo možné vše probrat.
Držím palce a přeji klidné dny, Andula Novotná