Mefedron a testy
Molex
Dobrý den.
Chěl bych se zeptat užil sem mefedron a v škole mě čekají testy na pervitin.Mam z nich celkem strach pujde to na testech vidět? Mefedron jsem užil 15.5 a test mám 18.5.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Molex,
dle Vašeho dotazu už máte zřejmě jasno....omlouvám se, nejsme v poradně bohužel tak pružní, Váš dotaz jsme nezvládli zodpovědět dříve.
S testy na mefedron je to složitější, některé testy na amfetaminy jsou schopné mefedron odhalit, záleží mimo jiné na intenzitě užívání, čistotě látky, Vašem metabolismu atd...prostě spousta proměnných, které nám stejně nedovolují dát jasnou odpověď. Orientačné mohou posloužit běžně dostupné testy z moči, které se dají pořídit v lékárně a jejichž cena se pohybuje v řádu stokorun.
Spís se mi teď honí hlavou, z jakého důvodu Vás ve škole testují na pervitin, píšete, že máte z testu obavy.....jestli se tedy neděje něco, co by bylo možná fajn s někým probrat, svěřit se...Pokud by se Vám takové místo hodilo, ve Vašem regionu se můžete obrátit například na: https://www.kyjov.charita.cz/sluzby/k-centrum-viceucelova-drogova-sluzba/
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná