Potřebuji radu prosím
sárinka 65
Dobrý den, v pátek jsem byla na party a pili jsme dost alkoholu, neužívám pervitin často .. max jednou za pár let, ted jsem ho měla po cca 3 letech ( v ten pátek) všechno bylo ok a já si za ten večer dala celkem asi 4 čáry a více alkoholu. Poslední čáru jsem měla v sobotu cca ve 4 ráno, v sobotu dopoledne mi začalo být šíleně zle a já věděla že nastává dojezd. Dnes je středu a poprvé jsem šla do práce a stále se necítím dobře, mám občasnou zimnici, velkou únavu a slabost celého těla, bolení hlavy. Je to už tedy lepší než to bylo ale stále to není OK, jak dlouho tohle může trvat? Nikdy se mi to nestalo :( Myslíte že jsem se předávkovala? Děkuji moc za odpověď.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Sárinko,
těžko říci, co může být příčinou Vašeho stavu. Může to být kombinace všech látek, nejasného obsahu pervitinu, nebo Vašeho momentálního zdravotního ( oslabená imunita) či psychického stavu případně kombinace všeho.
Doporučovala bych Vám ve větší míře odpočívat, snažit se pít více tekutin (ne alkohol), doporučuji minerální vody, nejlépe asi magnesii - hořčík v ní obsažený pozitivně ovlivňuje nervosvalovou dráždivost, vitamíny. Pokud by stav nepřešel do začátku týdne, zajděte za praktickým lékařem a nechte se vyšetřit, zda nejde o nějaké virové onemocnění.
Doporučuji se nějakou dobu užívání a kombinacím různých látek vyvarovat a naopak se snažit jinými aktivitami stabilizovat.
Za drogovu poradnu
HS