Kratom a xanax
Adriana
Dobrý den prosím chci se zeptat beru dlouho době kratom vždy se mi ulevi jak si ho dám ale nevím zda můžu užívat s xanaxem prosím o radu beru 2x dene kratom snížila jsem dávkování děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den, zřejmě jste zadala Váš dotaz vícekrát, tak zde raději přidávám mou odpověď opakovaně:
Dobrý den Adriano,
kombinace kratomu, který se svým působením spíše podobá opioidům, a Xanaxu, patřící mezi benzodiazepiny, se nedoporučuje. Mohou se ve svých účincích ovlivňovat, kdy v nízkých dávkách kratom může způsobit, že alprazolam přestane fungovat. Ve vyšších dávkách má kratom opačný účinek a mohl by způsobit příliš silné účinky Xanaxu-potenciálně vést k vedlejším účinkům a předávkování. Míchání kratomu a benzodiazepinů může zvýšit riziko nežádoucích účinků, jako je ospalost, nevolnost, zácpa, záchvaty a halucinace. Pokud byste se potřebovala na něco dozeptat, ozvěte se opět.
Za Drogovou poradnu
HS
P.S. Z jakého důvodu užíváte Xanax? Budu ráda, když napíšete opět. Jinak buďte na sebe opatrná.
HS