fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Abstinenční příznaky?

Laach

Dobrý den, minulý týden ve čtvrtek jsem vysadil kratom, který jsem pravidelně užíval a dnes, tj. s odstupem cca 5i dní, se dostavila viróza, a velká únava organismu. Mohlo by se jednat o abstinenční příznaky? Mám za to, že by se měly dostavit dříve, a že v tomto případě se bude jednat o skutečnou virózu, ale chci se zeptat odborníků. Děkuji předem za odpověď.

Odpověděl: Hana Skořepová

Dobrý den Laachu,

 

omlouvám se předem za pozdější odpověď. Zřejmě je situace jiná než jste psal svůj dotaz. Takto na dálku nikdo nedokáže řici příčinu Vašich zdravotních obtíží. Mohlo to souviset, jak s virózou, tak i s odvykacími stavy a nejpravděpodobněji to byla kombinace obojího. Váš organismus byl oslaben díky svému nastavení vyrovnat se s odvykacími stavy a pak je náchylnější k virózám. Každopádně je potřeba se o sebe postarat jako v nemoci, což znamená hodně odpočinku, tekutin, vitamínů ( C,D, magnesium).

 

Budu ráda, když napíšete, jak se Vám daří zvládat abstinovat od kratomu- Pokud budete potřebovat nějaké tipy na odbornou pomoc, která je v této fázi důležitá, tak napište a my Vám je rádi poskytneme.

 

Držím Vám palce a hodně trpělivosti.

HS 

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko