Těhotenství
Dominika
Dobry den, otěhotněla jsem ale bohužel při početí jsme meli rozlucku se svobodou a oba jsme meli koks, koule .. byla to silena party .. nechápu ze se mi podařilo otěhotnět .. miminko jsem chtela dlouho ale zrovna když jsme se přestali snažit a dva vikendy byli na party se to povedlo. Strašně se bojim o miminko. Ze to bude mít následky . To bych si nikdy neodpustila ale už mi je 30 nechci o nej přijít .děkuji jinak drogy neužíváme.. vůbec ..

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Dominiko,
díky moc za dotaz. Snad Vás má odpověď alespo|ň trochu uklidní.
Nevím, v jaké fázi těhotenství nyní jste - první měsíc těhotenství je takovým zátěžovým testem. V prvních cca 3 týdnech se má situace tak, že užití návykových látek buď znemožní samotné zahnízdění vajíčka a těhotenství samovolně skončí nebo k zahnízdění dojde a embryo se dále vyvíjí, bez dalších následků. Jednorázový úlet by pak neměl mít vliv na další vývoj. Jak píšete, s užíváním nemáte v plánu dále pokračovat, což je skvělé, předpokládám, že na gynekologii chodíte, takže věřím, že vše je tak jak má být :-)
Držím palce a přeji klidné a pohodové dny!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná