4 čary
GI
Jak dlouho bude moje tělo vylučovat 4 čáry po měsíční abstinenci ? Neberu denně ale stává se mi že jednou za měsíc zklouznu.
Panu adiktologovi se samozřejmě z relapsem přiznám ale chtěl bych přibližně vědět kdy je možný toto množství identifikovat v moci

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
nerozumím moc, co znamenají 4 čáry.  Pokud mluvíte o orientačních toxikologických testech z moče,  tak jsou běžně přítomny dvě čárky při negativním výsledku a jedna čárka při pozitivním výsledku, tzn. že je droga přítomna v těle.  Co se týká pozitivního nálezu pervitinu ( reaguji na jiný dotaz psaný pod stejnou přezdívkou, protože zde není konkretizovaná látka) v moči,  je to zhruba 3-21 dní. Záleží na intenzitě užívání. Při občasném užití to může být negativní už po týdnu.
Někdy mohou pozitivitu způsobovat i některé léky. To se pak potvrzuje odesláním do toxikologické laboratoře, kde jsou rozbory přesnější. Jedná se však o výrazně dražší záležitost.
Postačuje takto? Případně se ozvěte s doplňujícím dotazem.
Za Drogovou poradnu
HS