Pervitin
GI
Začala bych takhle už jsem se léčila v Bílé vodě , pak jsem odešla na revers .
Přišlo mi že mám vše pod kontrolou .. chyba. Před pár dny jsem si dala , dneska sedím asi nejspíš jesce pod vlivem i když dávala jsem si včera, spala jsem, jedla atd . No a mám chuť na další, rozumí mi to nebere , bojuju s tým, nechci se zas sjet(rozumovo) ale skutečnost je jinna. Moc chci .
Zároveň si opakuji všechny špatně chvíle co se můžou stát po tom co si zas dám, negativní motivaci a všechno co jsem se naučila. Byla jsem pilna a opravdu jsem chtěla přestat. Zároveň mám emocne labilni poruchu osobnosti a říkám si jak to mám zvládnou. Nechci si dát! Ale tak šíleně se nudím, cítím prázdnotu . Vím nejspíš bych měla vyhledat pomoc . Ale taky vím že aktuálně by mi pomohli jen tým že by mne dali na intoxikaci. A stejnak bych musela všechno překonat sama . Jak to bylo minule , jsem už stoho dost unavená pohybují se neustále po tenkém ledu deprese , stavy úzkosti, pervitin , toxický lidi . V rodině nemám zázemí, a co horší jesce větší deprese mi dělají. Změnit sebe snažím ale bez kontaktu s lidma to moc nejde.
Vlastně ani nevím či by byl někdo schopnej mi poradit , snažím se nějak zaměstnán hlavu abych si nedala. Zároveň si říkám že už dál to takhle nejde , potřebovala bych si odpočinout, ale od čeho vlastně? Nejspíš od světa .
Vím že aktuálně asi to že jsem si dala zhoršil můj stav psychicky , což taky asi dokazují podle toho co píšu.
Ale co dál.? Prosím o radu

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím,
věřím, že situace, ve které jste se ocitla, je velmi těžká. Jak sama píšete, už je to pro Vás psychicky náročné a zároveň nejste zcela rozhodnutá se vzdát dalšího braní. Vy sama asi tušíte, že by pro Vaši psychiku byla vhodná abstinence. Pervitin Vám pomůže na chvíli. Máte však pravdu, že hodně záleží jen na Vás samotné, jak to překonáte. Napadá mě, když jste v nejistotě, jak dál, že zatím nemusíte dělat konečné rozhodnutí a přesto můžete být v kontaktu s odborníky v Kontaktním centru, kde si můžete s někým pohovořit. Jak Vám to zní, využila byste této podpory? Řada Káček nabízí kromě poradenství i další služby- krizovou intervenci, výměnu stříkaček, zdravotní ošetření atd. Kromě toho Vám pomohou zařídit i případnou abstinenčně orientovanou léčbu, pokud se tak rozhodnete. Respektuji, co píšete a nechci Vás nutit právě do léčby, ale přijde mi fajn mít takové zázemí pro případnou pomoc. Máte možnost v místě Vašeho bydliště se na podobné zařízení obrátit? Pokud byste potřebovala s něčím pomoci, doplnit informace nebo pdopořit, budeme rádi, když se ozvete.
Buďte na sebe opatrná.
HS