Kratom
Honzoš
Ahoj rád bych se vás zeptal:asi 3 týdny jsem bral kratom každý den a teď beru nějakých 8 g denně a to mě sere závislost nepociťuji.A teď bych si rád dál pauzu na srovnání tolerance jak dlouho budu muset přestat brát kratom abych se dostal na začáteční hranici?
Děkuju za odpověď ♥️♥️

Odpověděl: Nikol Spůrová
Honzoš, dobrý den,
díky za Váš dotaz. Bohužel odpověď na váš dotaz není jednoduchá. Vysazování a jeho průběh bývá velmi individuální záležitost. Nevím, zda správně chápu váš dotaz. Ideální by bylo vyhledat odborníky z nějaké adiktologické ambulance, kde můžete vše probrat. Především bylo vhodné zmapovat, co Vás k užívání kratomu vede a zda nejsou nějaké zdravější alternativy, jak dosáhnout spokojenosti. Možná by se Vám podařilo na nějakou dobu snížit toleranci, ale nemyslím, že by to bylo na delší čas.
Víte, kam se obrátit? Stačí napsat větší město, odkud jste, a zašleme Vám vhodné kontakty.
Poslední dobou se často setkáváme s klienty, kteří popisují nepříjemné odvykací stavy po vysazení. Ideální by bylo se kratomu úplně vyhnout a neexperimentovat s ním.
Stačí takto? Klidně ještě napište.
S pozdravem, Nikol Spůrová