Alkohol drogy únava úzkost
Martin
Zdravím, bojuji s alkoholem už delší dobu a díly uzkostem druhého dne se snažím minimalizovat pití alkoholu. Bohužel jsem se cinknul včera a kamarád vytáhl speed. Mám malou zkušenost s kokainem ale jen parkrat do roka.
Mám strašný úzkosti a obavy o své zdraví buši mi hodně srdce a při par desítkách minut spánku můj tep nešel pod 70bpm. A přes celej den dnes mám 100 v klidovém režimu. Jsem velice vyčerpaný a obrovská bolest hlavy mi taky nedá klid. Nemůžu ani spát ani fungovat. Piju hodně vody a vitamínu abych aspoň něco pro sebe udělal.
Celkově moje stavy a obavy mám i po alkoholu v kocovinu něco jako bušení srdce a vynechání rytmu. Dnes se mi to násobí o to víc. Potrebuju se uklidnit a proste usnout bez obav . Mám doma neurol 0,25 vím ze to není asi nejlepší řešení. Neužívání ho pravidelně Cca 5x za život

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Martine,
doufám, že se Váš stav již stabilizoval, bohužel naše poradna v důsledku velkého množství dotazů není úplně pohotová a nedokáže reagovat na akutní potíže. Kombinace jakýchkoliv návykových látek je vždy takovou hazardní hrou. Nikdy nevíte, co s Vaším organismem tento koktejl udělá, jak na něj tělo zareaguje. Proto je dobré látky nemíchat.
Píšete, že bojujete s alkoholem již delší dobu. Zkoušel jste již vyhledat odbornou pomoc? Napadá mne místo jako adiktologická ambulance, která je sestavena z týmu odborníků jako jsou adiktologové, terapeuti, psychologové, psychiatři. Je zde možné mluvit otevřeně o braní, o tom, jaké stavy prožíváte, jak se daří či nedaří abstinovat, jakém potíže Vám alkohol přináší (neklid, bušení srdce atd.) a hledat společně cesty, jak se cítit lépe.
Nejbližší adiktologickou ambulanci můžete vyhledat například zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Pokud byste tápal, napište, rádi Vám vhodné zařízení vyhledáme.
Držím palce, ať je brzy lépe!
za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná