Odpověď k dotazu očištění
Kris
Jeste jednou vas zdravim a dekuji mnohokrat za vasi odpověď. Velmi jste me uklidnila. Bohuzel policie pokazde rika ze to neni tak jednoduche ho vykazat protoze.... milion vymluv. Akorat se jim nechce papirovat. Spolupracuji se socialni pracovnici, s intervencnim centrem, mam sepsane predběžko na zakaz priblizeni ale nepodala jsem to. Pro soud nemam dost presvedcivych dukazu, si myslim. Kdyz ani policie nejedna a to na miste je a vidi jak byt vypada (moje rozbite veci, vsude vzkazy, dokazala jsem ze .i sebral veskere me osobni veci krom obleceni). Prokazala jsem ze mi on musel nasypat ten pervitin do piti, ci jidla... Nyni jsem od nedele u mamky v obyvaku a hledame bydleni s pomoci meho tchana a jeho zeny kteri mi financne pomohou. Azylak je u nas jeden a je plny, druhy co tu tedy je, ten mi nedoporucuje ani sama socialni pracovnice. Zajimalo by me ale tedy, zda ja u soudu o svereni deti do pece mohu zadat aby na testy pravidelne dochazel manzel? Mam ve svem navrhu ze styk s dcerama zadam pouze pod dohledem socialky. Uz kvuli svemu i jejich bezpeci. Pani z intervencniho centra take rikala ze bezne jezdi a delaji skoleni prave ohledne domaciho nasili a kdy je uz na miste vylouceni nasilnika z bytu, pry se na nas obvod brzy dostavi protoze tohle se ji nelibi a i s OSPODem byly... na*rane, za takove bagatelizovani oprabdu urgentni situace. Predem dekuji za vasi reakci a nezlobte se ze pisu sem. Nejsem si jista zda jsem mohla odpověďet primo na email.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Kris,
to je moc fajn, že máte oporu v rodině a přesunula jste se s dětmi na bezpečné místo.
Zdá se, že se věcí zabývají přesně ty instituce, které se jí zabývat mají, jako je intervenční centrum a OSPOD. A právě OSPOD Vám dozajista může pomoci v tom, jaké nároky si ve vztahu ke  styku dětí s Vaším manželem můžete u soudu klást. Určitě jsou v této oblasti lépe informováni než já :-) Ale plán styku pouze za přítomnosti OSPOD je určitě dobrý plán.
Držím Vám palce, ať brzo najdete vhodné bydlení a situaci se podaří vyřešit co nejlépe pro Vás a Vaše děti.
Pokud bychom mohli ještě jakkoliv pomoci, určitě napište!
Přeju pokud možno klidné dny,
Andula Novotná