fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Černé hleny

Ne

Dobrý den , chtěla bych se zeptat jestli mužů z užívání Emka a párna vykašlávat černé hleny , od té doby co jsem si dala poslední čáru Emka což bylo v neděli a je úterý mi je nějak divne . Nemam ani dojezdy jen mám od neděle od večera horečku , rýmu , všechno mě bolí (hlavně záda a ramena ) a dneska rano jsem vykašlala černý hlen . Nikdy se mi to nestalo , muže to být po užití Emka nebo parna ? Parno jsem měla naposledy minuli víkend . Jinak jsem aktivní kuřák a každý den hulim marihuanu . Může to mít příčinu z toho ? Děkuji .

Odpověděl: Nikol Spůrová

Ne, zdravím Vás,

 

díky za váš dotaz a důvěru. Omlouváme se za prodlevu odpovědi, bohužel se nám zde občas sejde více dotazů najednou a nejsme schopni odpovědět pohotově. 

 

Doufám, že už je Vám lépe. Vzhledem k tomu, že jsme webová poradna, nedokážeme vaše zdravotní potíže objektivně vyhodnotit ani určit příčinu vašich obtíží. Stejně tak ani nikdo jiný. 

 

Bylo by tedy vhodné vyhledat svého praktického lékaře a nechat se vyšetřit. Příčin vašich obtíží může být více. To, co popisujete nebývá po užití extáze až tak obvyklé. Může se jednat o nějaké somatické onemocnění.

 

Píšete, že jste pravidelný kuřák cigaret a marihuany. 

 

Stačí takto? Klidně ještě napište.

S pozdravem, Nikol Spůrová 

 

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko