Černé hleny
Ne
Dobrý den , chtěla bych se zeptat jestli mužů z užívání Emka a párna vykašlávat černé hleny , od té doby co jsem si dala poslední čáru Emka což bylo v neděli a je úterý mi je nějak divne . Nemam ani dojezdy jen mám od neděle od večera horečku , rýmu , všechno mě bolí (hlavně záda a ramena ) a dneska rano jsem vykašlala černý hlen . Nikdy se mi to nestalo , muže to být po užití Emka nebo parna ? Parno jsem měla naposledy minuli víkend . Jinak jsem aktivní kuřák a každý den hulim marihuanu . Může to mít příčinu z toho ? Děkuji .

Odpověděl: Nikol Spůrová
Ne, zdravím Vás,
díky za váš dotaz a důvěru. Omlouváme se za prodlevu odpovědi, bohužel se nám zde občas sejde více dotazů najednou a nejsme schopni odpovědět pohotově.
Doufám, že už je Vám lépe. Vzhledem k tomu, že jsme webová poradna, nedokážeme vaše zdravotní potíže objektivně vyhodnotit ani určit příčinu vašich obtíží. Stejně tak ani nikdo jiný.
Bylo by tedy vhodné vyhledat svého praktického lékaře a nechat se vyšetřit. Příčin vašich obtíží může být více. To, co popisujete nebývá po užití extáze až tak obvyklé. Může se jednat o nějaké somatické onemocnění.
Píšete, že jste pravidelný kuřák cigaret a marihuany.
Stačí takto? Klidně ještě napište.
S pozdravem, Nikol Spůrová