Vypnutí po šluku
Obrys
Dobrý den, mám takový malý problém. Trávu kouřím od svého nástupu do kapely, mimochodem xxx, vždy před zkouškou jsme si dali pár šluků ať se nám lépe tvoří, muzikanti znají, takže asi 33 let,. Poslední dobou se mi někdy stane, když se rozkašlu, takový pocit, svět kolem mě se rozvibruje a pomaličku to odezní, asi tak 5-10 vteřin to trvá, říkám tomu už jsi tàm podle klipu Kuka z Horkýže s Bijouterierem, letos se to vylepšil, vypnou mi končetiny a spadnou na zem, Teda pokud při tom stojím, asi čtyřikrát mě takhle vyplo. Včera jsem si zahulil, po dlouhé době asi kvalitnější model, vsedě, to samé, žena seděla vedle mě mi tvrdí, že to bylo asi deset až patnáct vteřin, prý jsem chroptil a měl oči v sloup, tak mě trošku propleskla a jsem se probral, já si to pamatuji, podle mě to bylo méně a všechno jsem vnímal, asi jinak. Beru prášky na vysoký tlak, žeby mi tady byla příčina? Jo a je mi 60,tak jsem se trošku pobál. xxx

Odpověděl: Amrit Sen
Borisi, zdravím, díky za důvěru.
Kapelu xxx a její členy, živé, i ty, co už odešli, znám od pradávna osobně a jsem v rozpacích, protože v odpovědích všem dotazujícím vykám, zachovám tedy dekorum i tentokrát, jména a další přepisuji xxx.
Chápu Vaše obavy, příště to může dopadnout hůř, tím spíš, pokud byste byl sám. Omlouvám se, ale takto na dálku já, ani nikdo jiný nerozklíčuje, co se Vám po užití THC děje, natož jestli to souivisí s tlakem, či jde o neurologické, nebo zcela jiné příčiny.
Doporučuji Vám svěřit se lékaři a nechat se podrobně vyšetřit a také, i když obojí nemusí být lehké, se marihuaně obloukem vyhnout. Zároveň můžete využít možnost bezplatné podpory a pomoci odborníků, probrat vše s pracovníky nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, nebo kontaktního centra, navíc tak můžete získat kontakty na lékaře, se kterými můžete vše bez obav otevřeně probrat, pokud by se Vám z nějakého důvodu mluvit s Vaším praktikem.
Rozhodně situaci nepodceňujte, zavolejte a objednejte se k poradenské konzultaci, není nad osobní pohovor. Předpokládám, že jste z Frýdku a okolí, opravte mě, prosím, jestli se pletu a napište ve kterém, nebo ponblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám potřebné kontakty obratem pošlu.
Kontaktní a poradenské centrum Renarkon
Vedoucí centra: Mgr. Jiří Walach
Malé náměstí 104
738 01 Frýdek-Místek
Telefon: +420 558 628 444
Mobil: +420 606 694 244
E-mail: kpcfm@renarkon.cz
Facebook: Renarkon
Web: https://www.renarkon.cz/kontaktni-centrum-frydek-mistek
Provozní doba: Pondělí až pátek: 9:00-16:00 h
(na objednání také úterý a čtvrtek 16:00-18:00 h)
Více zde:
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=3&st=&r=8&d=84&c=25#result
Kdybyste ještě něco potřeboval, další kontakty, nebo info, kdykoli napište.
Držím palce, Amrit Sen.