ruzovy moc
prd
"Po niekolkych hodinach uzitia pervitinu bol moj moc sfarbeny do ruzova. Je to normalne, alebo treba vyhladat lekara? Ake este prejavy okrem psychickych sa mozu objavit na ""dojazde""?"

Odpověděl: Jakub Minařík
Růžové zbarvení moči bude nejspíše příměs krve, to by mohlo souviset se vzestupem ktevního tlaku při intoxikaci. Asi by stálo za úvahu svěřit se svému lékaři a požádat jej o zhodnocení stavu ledvin, protože se může jednat o banalitu, ale také o příznak nějakého onemocnění.
Dojezd je obecně stav charakterizovaný vyčerpáním organismu, příznaky jako únava, poruchy soustředění, pokles tělesné a duševní výkonnosti jsou běžné, žádné další specifické symptomy mě nenapadají specifické symptomy si nevybavuji.
Více informací najdete ve stati o pervitinu.