dcera
zdena
moje 14-ti letá dcera asi začala brát drogy. Změny chování, hubnutí, ospalost, problémy ve škole, pobývání ve městě dlouho do noci atd. Našla jsem u ní jen jednou jehlu a když jsem se jí ptala odkud to má tak řekla, že si s tou jehlou čistila prstýnky a že ji chtěla vyhodit. od té doby jsem u ní nic nenašla. jak se mám správně v této situaci zachovat?? Zájmy má pořád ale zhoršila se výkonnost ve sportu. Může to mít souvislost??

Odpověděl: Jakub Minařík
Obávám se, že to co popisujete se zdá být poměrně typické. Možná že to mohl být jednorázový experiment, ale vzhledem k tomu že popisujete zhoršení v širokém rozpětí (škola, pozdní příchody, ...) tak bych spíše typoval na začínající užívání. Nechci vás strašit, je samozřejmě varianta že to je puberta, ale nezdá se mi to. Doporučoval bych vám se obrátit se někam žádostí o pomoc, pokud jste z Prahy, můžete přijít k nám, do Denního stacionáře SANANIM, tel. je 80 31 30; kontakty na jiná zařízení najdete v poradně. Asi máte strach z toho co se děje a možná to budete chtít odložit. Ale to je možná hlavní důvod proč přijít. Budete vědět na čem jste a budete s tím něco dělat.