marihuana
anazy
Dobry den, chtela jsem se jen zeptat,kdyz přitel kouři casto marihuanu jestli to muze mit vliv na jeho sperma(casto v nem ma "kousky") ,a nebo v pripade že bych otehotnela ,jaky by mohlo mit kouřeni marihuany vliv na plot ditete? dekuji

Odpověděl: Martin Konečný
Kouření THC má negativní účinky na sperma muže - v důsledku hromadění THC v těle, klesá kvalita spermatu. Co se týče vlivu na plod dítěte, tak pokud budete kouřit vy, můžete plod poškodit. Jestli byla ale vaše otázka položena ve smyslu, jaký může mít vliv na vývoj plodu nekvalitní sperma muže kouřícího THC, tak pak buď nedojde k oplození vajíčka vůbec nebo zůstává vše jak má být - nebylo zatím zjištěno, že by THC mělo vliv na DNK (genetickou výbavu) spermie. Zhoršená kvalita spermií se projevuje v jejich řídkosti (menším počtu) a snižené aktivitě.