Temgesic
Cartman
Zdravím, tohle ani není dotaz, jako spíše připomínka. Nedávno jsem se Vás ptal na Temgesicy. No, jelikož mě vaše odpověď spíše rozesmála, než aby pomohla, pomohl jsem si sám. Sehnal jsem si Temgesicy na černém trhu (krabička/500,-), jelikož naši doktoři mají evidentní nezájem o nás feťáky a chtějí pro nás to nejhorší, tzn. aby jsme buď vytrpěli absťák a nebo chcípli na herák. Prostě legálně tyto léky asi nikdo nenapíše (pročpak se tedy potom vyrábějí ?). No, ale každopádně mimozemšťané nepřistáli, já jsem stále naživu, a po roce jsem poprvé už čtvrtý den bez heráku, bez jakýchkoliv abstinenčních příznaků. Začal jsem opět rozvíjet svůj obchod, který za ten rok značně upadl, prachy nevyhazuju za hero, ale za trávu a jsem happy. To je ale zajímavý, že jo ? P.S. Někteří feťáci nejsou trosky a socky, který už na nic jinýho nemyslej. Já mám práce dost a šlo mi jen o to, přežít v klidu abstinenční příznaky. Povedlo se, na herák nemyslím a nechci ho už do smrti vidět. Byla to zajímavá zkušenost, ale bylo to o hubu. Tečka, konec, mějte se.

Odpověděl: Martin Hulík
Pokud se vám podaří dokončit sebedetoxikaci a udržet si abstinenci, je to OK. Že se dají nejrůznější léky sehnat na černém trhu, samozřejmě víme, ale s čistým svědomím to z mnoha důvodů nemůžeme doporučit. Každopádně po 4 dnech abstinence od H to není tečka a konec, jak píšete. Budete mít potíže, má je každý, kdo se po delší době pokouší o abstinenci. V případě potřeby se obraťte bez obav na nás. Držím palce.
A s tím Temgesicem opatrně. Mimochodem, legálně dostanete Temgesic nebo podobné léky na tlumení abstinenčních potíží na detoxu. V Praze Míčánky, Apolinář a PL Bohnice. Ústavní detox je jediný bezpečný způsob, jak se zbavit fyzické závislosti na opiátech.