budu zavisla 1??
maca
Vcera sem mela poprve pernik (snupala sem) mela sem 4 cary a byla sem dost vysmazena, v noci sem nespala a mela sem halusky, Dnes sem mela "jen" jednu caru a jsem hrozne unavena, kamos rikal, ze budu mit vetsi chut na sex, aleja byla se sexem na bodu mrazu.Myslite, ze mi brani pervitinu 1krat za tyden ublizi?? A od kdy muzu byt zavisla (psychicky, fyzicky)?? Diky predem..

Odpověděl: Martin Hulík
Milá Máco. Nevím, kdy budete závislá. Dřív nebo později, i při frekvenci 1x za týden. (Kdy už jste závislá, nepoznáte, protože závislost nastupuje pomalu a postupně.) Navíc se vám tuto frekvenci pravděpodobně nepodaří udržet a budete brát častěji. Taky časem asi přejdete na jehlu, protože vás někdo přesvědčí, že ten nájezd je -něco úžasnýho-. Budete mít stíhy, různé bludy, halucinace, lidi se vám začnou vyhýbat, protože budete divná a dost nesnesitelná. Hodně zhubnete a budete vyčerpaná z nevyspání. Přestanete zvládat svoje běžné povinnosti (práce, škola, domácnost). Lidi, co neberou drogy, pro vás přestanou být zajímaví, budete se stýkat hlavně s toxíky a jejich životní styl přijmete za svůj. A tak bych mohl pokračovat...
Takže neblbněte a nechte toho, dokud ještě můžete.