pervitin
Ester
Beru Dogmatil 100 a Seroquel 50 denně. Mám chvílema neudržitelnou chuť na piko (půlroku jsem neměla, předtim rok v podstatě v kuse). Ty neuroleptika beru asi měsíc. Kdybych se neudržela, co se může stát? Může být kombinace těch prášků, co jsem jmenovala a pika, nebezpečná (víc než piko samo o sobě, že). Zjistila jsem, že neuroleptika působí na dopaminové receptory přesně opačně než piko. Taky jsem se dočetla, že se někdy amfetamin předepisuje jako doplňková medikace k neuroleptikám, pro potlačení jejich nežádoucích účinků (ospalosti, ztuhlosti) Děkuju za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Ta kombinace by být moc nebezpečná neměla. Spíš by se vám mohla vrátit toxická psychosa, která byla, předpokládám, důvodem proč vám léky nasadili. K té druhé části dotazu, amfetamin se takhle kdysi dávno skutečně používal, nebo se to alespoň zkoušelo. Otázka, kterou váš dotaz neobsahuje (a měl by) zní: Co s tím? Asi bych vám doporučil probrat to s lékařem který vám léky předepisuje a případně se pokusit o léčbu. Stálo by to za to. Pokud si dáte tak asi začnete znova brát. Pokud byste potřebovala radu kam se obráti a jste z Prahy, stavte se. Pokud máte do Prahy daleko, vyhledejte si kontakt v poradně, který je blízko vašeho bydliště. Stálo by za to 1/2 roku abstinence neztratit.